Fredag !

Underbart med fredag har jobbat förrmiddag denna vecka, trivs bättre med detta än vad jag gör mot kvällsveckan. Jag är piggare och samtidigt så blir träningen bättre. Har kört 2 veckor med mitt träningsupplägg, kör 2 överkroppspass och 2 underkroppspass i veckan. Då träningen ser ut såhär

Måndag: Överkropp (Lätt Explosiv Träning,  5 set á 10 reps per kroppsdel)
Tisdag: Underkropp (Tung Maximal Träning,  8 set á 5 reps per kroppsdel)
Onsdag: Vila
Torsdag: Överkropp (Tung Maximal Träning,  8 set á 5 reps per kroppsdel)
Fredag: Underkropp (Lätt Explosiv Träning,  5 set á 10 reps per kroppsdel)
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Och såhär långt så känns det skitbra, känns som jag har hittat min typ av träning. Men jobbigt är det. Fast så ska det ju vara med styrketräning. Har i tidigare inlägg skrivit att jag var i Göteborg på fitnessdagen under min semester ett nytt event som dom har skapat. Hittade ett filmklipp från att....ta en kik !

 

Imorn är det träning som gäller ska testa lite nya övningar, ska försöka ta å film nån utav övningarna så ni får lite bättre uppfattning om att. Mattias eftersom du läser denna ynkliga blogg så tycker jag du ska gå in och kolla på        http://www.simplyshredded.com/ jättebra sida där finns mycket intressant läsning !

 

Har hittat mig en ny smällkaramell på youtube, Dj:n Eric Morillo har mixat en ny underbar låt. Får sån jävla gåshud utav denna. David Guetta kan ju slänga sig i väggen. Detta bästa utav låten börjar vid 1:30min ett litet klipp från en spelning i Austrailen, ser så jävla mäktigt ut ! skulle mer än grärna befinna mig i den folkmassan....check it out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0