Back and Shoulders workout.

Idag var det träningen på schemat, rygg och axlar. Var riktigt laddad inför passet. tog mig en Rage i normala fall så är maxdosen 3 skopor. Men eftersom jag skulle köra marklyft så valde jag att öka dosen till 5 skopor, Mattias köper du en såhär PWO produkt så överdosera aldrig. Fy f*an trodde jag skulle få hjärtinfakt på gymmet samtidigt som jag mådde illa, så får nog hålla mig till den normala dosen. Står klart och tydligt på burken max 3 skopor !. Nåja passet såg ut såhär.

Chins 4set max reps.
Sittande latsdrag "smalt grepp" 3 set
Marklyft 4set 7reps 110kg plus uppvärmning

Stående militärpress 4set 8reps 52kg
Lateral raises 4set "sne vinkel på hantlarna"

Sen lite stretching....


Det finns en sak som stör mig. Jag önskar man kunde dra tillbaks tiden !, hade blivit en hel del andra val då. En sak som är säker är att jag hade aldrig valt att gå industri linjen under gymnasiet som jag vilket jag gjorde. Om jag hade haft chansen att gå tillbaka och välja på nytt så hade jag jag valt estet musik och därefter satsat på att bli DJ ! Ända sen jag var på Sensation White i Danmark under 2008 så har jag vart helfast i musikgenren House, och progressive house. Det är helt underbart !! hittade en ny skön bootleg idag på youtube med det fullständiga namnet Avicii vs Tv Rock, Axwell Ft. Live Element - Bromance in the Air (Tristan Garner Bootleg) som spelas i början av videon nedan. Låtar som denna får jag så j*vla gåshud av, och festsuget stiger genast. Men tyvärr så är ju inte clubkulturen så stor i Svergie som resten utav Europa.


Kanske är lite väl mycket bikini´s  i videon, men musiken är grym !


Kommentarer
Postat av: Sthlms-tjejerna

Du blir inte av med oss;)



Du är redan fin som du är.. satsa inte på en bodybuilder karriär.=( Dj låter bätre!



//S,J & I



2010-07-25 @ 16:47:18
Postat av: Mattias

Ska hålla mig till rekommenderad dos;)

2010-07-25 @ 21:52:36
Postat av: Marcus

Ja mattias 3 skopor räcker verkligen !



Haha ! trevligt att ni hittade till min blogg :) ja allt för stor behöver jag ju inte bli. ja skulle jag få välja mellan dj och kroppsbyggning så skulle det läät bli musiken istället, fint å spinna lite plattor ;)

2010-07-25 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0