En liten update.

Sitter här i soffan mätt och go, precis grillat i hjortöström. Även om inte grillat är någon större favorit så är det skönt att slippa den där kycklingfilen :) . Semestern har precis börjat och jag har redan hunnit med en trip till Göteborg. Fan va jag älskar götet skulle verkligen flytta dit om jag fick chansen till det nån gång. Helgen i götet bestod av shopping ,liseberg, god mat och så var det förstås Fitnessdagen. Ett nytt event för i år som hölls på Valhalla IP fotbollsplan. Skönt häng med träning och kostmedvetna personer av högsta klass. Tyvärr så var det fotoförbud så tog aldrig några bilder. Dom körde fitnessfive tävlingen, man kunde fynda kostillskott till bra priser och massor av lekar samt så hade dom lite uppvisingar i strongman. Nån tokstolle körde 5reps på 200kg i bänkpress, men han såg ju ut som goliat så. När jag ändå var i stan så letade jag upp http://mmsports.se/ . Snacka om brutal butik. Jag kände mig som ett litet barn på julafton, affären var proppfylld med kostillskott och kläder. Som tur så lyckades jag hålla nere köpsuget någolunda iaf men lite blev det iaf. Köpte en burk Green magnitude en kreatinformula som man tar under under träningspasset. Fördelen med denna produkt mot det vanliga monohydratet är att man behöver ingen uppladdnings vecka, Det fick bli en burk med EAA  också. Blnadar 50g eaa med 1liter vatten och smuttar på den under hela dagarna. Nu orkar jag inte skriva mer, kommer en ny rad om ett par dagar igen .






Det har ju börjat bli rätt varmt ute också, och jag är ingen soldyrkare jag tycker det är jobbigt och jävligt.
Skulle bli mer glad om solen kunna ligga i skuggan dygnet runt. Det ska vara snö (en jävla massa) gärna upp till knäna. Det här filmklippet visar hur jag vill ha det ! denna musiken och naturen går hand i hand samtidigt som Candide Thovex pumpar puder riktigt Episkt, titta och njut. Underbart !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0