Måndag.

Ligger och slappar i soffan som jag brukar göra när jag har tid över. Skulle egentligen tränat idag men får skjuta upp det tills imorn, känner mig inte riktigt kry. Men idag har jag börjat med det nya kostupplägget. Tanken är att sakta men säkert öka i muskelmassa och samtidigt kunna hålla bra form året runt. Så jag kommer lägga till en del cardio efter mina träningspass. Middagen idag bestod av 400gr fysta rotfrukter 280gr tonfisk i vatten och 125gr keso 1.5. Har lite svårt för tonfisk men med lite kryddor och jalapenos så går det ner.

Mitt kcalintag under vilodagarna.
Kcal : 1700 - 1800
Protein : 174 - 184gr
kolhydrat : 161 - 171gr
Fett : 40 - 42




Tiesto - Traffic. "utsedd till världens bästa Dj 3 år i rad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0