Onsdag

Gårdagens pass satt verkligen som det skulle ! tack vare Rage skulle jag tro. Det är sällan jag använder mig av pre workout produkter "lite dyrt". Men f*n vilken energi det gav helt sjukt. Får bli att unna sig det lite oftare. Och kaseinpulvret från Fairing är jag också mycket nöjd med, med smak av mintchoklad och inga klumpar i pulvret så är det perfekt.

rage

Längtar tills imorn då jag får sluka i mig en rage och ta ett nytt träningspass

 

Träningspasset :

- Dynamisk stretching.
- Knäböj 2set, 1set= 110kg, 2:a setet = 120kg
- Bänkpress 2set, båda seten 100kg
- Chins 2set,
- Skivstångsrodd 2set, 1set= 57,5kg, 2:a setet = 62,5kg
- Axelpress 2set, 1set= 47,2kg, 2:a setet = 52,2 kg
- Skivstångcurl 2set, 1set = 30kg, 2:a setet = 32,2kg
- Triceps 2set,
- benlyft 2set, 15 - 30 reps.

Avslutade med 10min på spinningscyklen.

120sek vila.
Utförda sakta och kontrollerat.

5-6 reps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0