Onsdag

Har vart en lång och seg dag på jobbet. Antagligen för att man vet att man kommer vara långledig ! men men.  Jobbade fram till 14:05 sen hem hämtade syrran i järnforsen. Sen skulle jag ju då stoppat i mig en äggviteomelett vid 15:00, men det sket sig eftersom att kärringarna har sin tid på gymmet under onsdagarna så fick sluka i mig 6g EAA tsm med 3-4 matskedar maltodextrin och dra till gymmet genast. Väl på gymmet så körde jag igenom brösten. Sen så fick jag för mig att jag skulle vara duktig i dipsen, tog på mig mitt träningsbälte och kedjade fast 2st 25kg vikter i midjan. Här på Virserums gym så har vi tyvärr ingen riktig dipsställning vilket är jävligt synd ! så fick höja upp stället som skivstången ligger på. Men det var ju bara att glömma ! Ställningen var inte skärskilt stabil, vinglade som fan lyckades göra en 1 iaf sen gick bältet sönder...pisskvalite !. Hade vi haft ett riktigt ställ så hade resultatet blivit bättre. För 1,5 år sen maxade jag i dips när jag var i Hultsfred och fick då iväg 52st utan vikt. Eftersom jag har tränat idag så betyder också att jag höjer mitt kcalintag. Och såhär är det utsett.

Kcal : 2700 - 2800.

Protein : 263 - 273gr.
Kolhydrat : 277 - 287gr.
Fett : 60 - 62gr.

Ska ta mitt sista mål för denna dag nu. Vilket består av 30gr kaseinpulver,30gr cocos, 2st omega 3.

Trevlig helg alla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0