Söndag.

Ännu en vecka har gått ! sitter här i köket i väntan på att 2kg kycklingfile och ris ska bli färdigt. Dock så räcker ju detta  inte det hela veckan, så brukar bli en ny laddning på onsdagarna då jag har vilodag. Denna vecka har jag vilat helt och hållet, brukar ja göra det va 9:e vecka. Nästa vecka kommer jag förhoppningsvis dra igång med mitt ny träningsupplägg om jag får hem mitt kosttillskott vill säga...verkar ta tid.

Hittade ett inspirerande klipp på youtube ! en junior bodybuilder från Tjeckien visar sin framgrång i ett bildspel. Grym utveckling !



Kommentarer
Postat av: Suzette

2007 var okay... sen börjar det bli groteskt om du frågar mig!!!

2010-07-23 @ 23:35:20
URL: http://gallerixsuzette.blogg.se/
Postat av: Suzette

Ja menade 2004 ;P

2010-07-23 @ 23:36:42
URL: http://gallerixsuzette.blogg.se/
Postat av: Marcus

hehe så det tycker du ! jag föredrar nog 2009 där vid dieten ;P

2010-07-24 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0