Söndag igen.

Ännu en vecka har gått till ända. Och har ju även avslutat första veckan med Intermittent Fasting. Trivs som fisken i vattnet med detta upplägg. Tycker nog faktiskt vilodagarna är skönast  och det är då maten smakar som bäst ! jag fastar större delen av dygnet (16h) och äter mina 3 måltider under en 8:a timmars period. Dricker en hel del Eaa och Bcaa mellan måltiderna också. En vanlig vilodag kan se ut såhär

Jobb (förmiddag)

        04:30 - uppstigning
12:15 - Frukost
     17:30 - Lunch        
  21:00 - kvällsmål

Skulle tränat igår egentligen men Prolympia som har tagit över skolan i Virserum har stängt av för att det görs vissa ändringar, rejält irriterande. Men ska prata med Kjell svensson om att på fredag då jag är ledig, tänkte även jag skulle försöka övertala honom till att inskaffa en riktig dipställning....värt ett försök iaf.


I Got Goosebumps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0