Våren kryper sig på

ja våren börjar ju krypa sig på. och då är ju sommaren inte så långt borta heller, vilket betyder semester! skönt som fan. blir att ta ledigt i 3 veckor och spara 2 tills hösten. har inte haft några större planer inför min sem"tills för en månad sen" jag har ju alltid velat åka till ibiza men tyvärr aldrig blivit ev eftersom mina kompisar inte diggar den härliga house musiken som flödar på ön. för ett tag sen så var jag inne på backpacker.se och rekade och såg en kille som sökte resesällskap dit. testade och skickade iväg ett meddelande över mejlen till honom, sen dess har vi bollat mellan varandra och går allt enligt planerna så kommer vi boka flyg och allt i helgen!. så nu finns det äntligen en chans att jag kommer får se swedish house mafia live, har ju sett ett par utav grabbarna spela innan. men då fanns aldrig SHM. har kollat runt på lite klubbar och spelningar, det är sjukt den legendariska klubben pacha har verkligen top dj´s från hela världen varje kväll där!. det enda som stör mig är att vi ska va borta i 2veckor, för mig hade det räckt gott och väl 1vecka. 2veckor utan gym....inte bra, sen spelar ju även tiesto och shm på samma kväll fast på olika klubbar och det är verkligen störande!. men får se som sagt inget är ju bokat ännu......


Cafe mambo med Erick morillo


Swedish house mafa - Pacha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0