Benpass deluxe, och marknad.

Torsdagen 4/8. Väckarklockan ringer och kl är 8´a. På med mjukisbyxor och en hoodie, ut i köket häver i mig en burk Celcius och 10gram purple wraath. Har alltid vart lite torsk på http://www.controlledlabs.com/ produkter. Nåväl vidare mot ytterdörren spänner på mig mina fivefingers och sticker ut och kör 50min powerwalk. Väl hemma lite senare så är det dags för frukost fiberhavregrynsgröt med vassleprotein och 5 stekta äggvitor + omega3 och multivitamin. Ett par timmar senare är det dags att entra gymmet på hälsans hus, ben står schemat. Gick med inställningen att jag skulle köra skiten ur mig. Men samtidigt så slog det mig att jag har knappt tränat riktigt på 2 veckor pågrund av resor och dåliga öppettider. Benpasset lyder......

Spinningcykel 10min.
benspark 4set.
hacksquat 2set `rest pause´.
knäböj 4set.
liggande lårcurl 4set.
raka marklyft 3set.

30-60sekunders vila.
6-12reps förutom hacksquat.
Passet avslutades med lite vader.


Idag skiner Virserum lika starkt som solen och det är la enda gången på hela året då det blir lite liv. Ikväll tjuvstartas det med marknadsfest. Får la se om det blir att åka ner och kika lite. Jag går la mot strömmen helt och hållet denna helg också i jämförelse mot alla virserumsbor genom att hålla mig nykter. Tycker det är så störande att inte ens kompisar och folk ska kunna respektera att man vill vara nykter. Dom flesta vet ju hur seriös man är med sitt intresse och kost, så jag tycker det inte är värt att. Dessutom får man alltid den där vidriga baksmällan. Då unnar jag mig hellre nåt gott i matväg. Och jag kan ju tipsa er om ett grymt recept på proteinpannkakor

1dl proteinpulver `fördel att du väljer casein, men vassle funkar också`
5msk fullkornsvetemjöl
250gr kesella 1%
2hela ägg
2äggvitor
2tsk vaniljsocker
1tsk bakpulver
1tsk kanel
lite olja till stekning.

Blir runt 4-6 pannkakor,beronde på tjocklek/storlek.


Tacka Gud för att han skapade Holland och alla dessa grymma jävla dj`s som kommer där ifrån ! Här har vi Sunnery James & Ryan Marciano som lever livet i Miami under årets ultra 11.


Kommentarer
Postat av: sandra j

man gör vad man vill med sitt liv å du e enastående som håller dej ifrån drickat en sån här helg.. skit i vad andra säger utan va stolt över att du e en som går mot strömmen:)

2011-08-07 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0