Blir så j¤vla f¤rbannad......

Svartsjuka och känslor är tillsammans en stark kombination, det kan få en till att göra dumma saker som dom flesta vet. Speciellt när man kanske känner sig utnyttjad eller att en kompis sätter en dolk i ryggen. Det är tråkigt att vänskap ska behöva ta slut såhär, men det är så jag känner nu när jag skriver detta. Så nu när jag är uppretad och lite smått arg så ska jag försöka ta vara på denna ilska jag besitter för imorn är det måndag ny arbetsvecka ny dietvecka och jag börjar min träningsvecka med ben & vader. Jag ska krossa allt i min väg under den tiden jag är på gymmet imorn, jag ska pusta och frusta vikterna ska flyga i luften, det ska överdoseras med pwo innan passet!. Har bara två målsättningar med morgondagens pass och det är att jag ska ha ont i benen och jag ska knappt kunna ta mig upp för källartrappen som man tar ner till gymmet.......

Ingen House, Inga sorgsna ballader, Bara Böshe Onkelz tysk rock´roll när den är som bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0