11/2 - 11

Finns inte mycket att säga. Förrutom att jag numera bor i Åseda, är nästan säker på att jag blivit idiotförklarad av vissa. För vem fan flyttar till åseda frivilligt. Men jag bryr mig inte så mycket, jag är helt enkelt trött på att behöva pendla mellan Virserum och jobbet. Visserligen är det ju bara 2,5 mil. Men eftersom dom har ett finare gym här + att jag tränar gratis här eftersom jag jobbar på spaljisten och får promenad avstånd till fabriken så var det inga svårigheter att ta sig an en lägenhet här. Har jobbat kväll denna vecka så fredagar som dessa är jag ledig. Tog la nån extra timmes sovmorgon idag, annars har det inte gjorts mycket förrutom lite städning o.s.v. Blev ett armpass på hälsans hus med truckjimmy.

sittande lutande hantelcurl 3*10.
rak skivstångcurl 3*8.
sittande scottcurl EZ 3*10.

pushdowns cable 4*10-12.
sittande frenchpress 4*8-10.
enarms hantelextension 3*8.
enarms puschdowns cable 3*12 - dropset.


nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och invänta filmen law abiding citizen tillsammans med lite proteinmuffins.


Skön harmonisk trance av den tyska DJ/producenten Andre Tanneberger, mer känd som ATB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0