grymt axelpass och bra förbättringar.

Idag var det axlar på schemat. Blev träning på tom mage, 30min innan träning rage,glutamin, och bcaa. Och under passet mer aminosyror tillsammans med green magnitude.  Blev tio min cyklen först sen lite mjukare vikter för att bana in rörelsen. Och måste säga blev allt lite imponerad av mina ökningar. tror det kan ha och göra med positionen på träningsbänken, sitter bättre på dessa än vad men gjorde i virseum. Misstänker även att kreatinet har en postiv effekt. Green magnitude skiljer sig från det vanliga  monohydratet GM dricker man under passet som en sportdryck.

Hantelpressar, först två uppvärmingset.
Set1  30kg*12
Set2  32,5kg*12
Set3  34,5kg*10
Set4  36,5kg*8

sittande lateral rasies
3set - 8-12 reps

lyft till hakan med ez-stång
3set - 8-12 reps

avslutade med 3set för baksida axel i cable, och endel stretching.



mirakelburken

mirakelburken Green magnitude



Kommentarer
Postat av: Mattias

har köpt mig en sån burk med;)

2011-02-17 @ 20:40:16
Postat av: macke

fan nice ! det är bra skit !

2011-02-19 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0