tungt.

emestern är i full gång! jag har nu haft 1,5v och har fortfarande kvar 2 veckor. Vilket känns jävligt skönt!. Jag har redan hunnit vara iväg nu lite, kom hem i förgår från Wien. Vilket ställe verkligen mysigt och vackert. Innan Wien så var jag i Berlin ett par dagar, det var också rätt schysst men alldels för stort egentligen. Så nu har man kunnat släppa tankarna om jobb och annat. Och man har hunnit käka lite gott också. Men nu är det tillbaks till kesoburkar och hantlar. Körde mitt första gympass igår på nästan 10 dagar, så jag kan lova er man är allt lite mör i kroppen idag.
Här i Åseda så Olsmässan igång och vi är inne på dag 3. Kan inte fatta att jag ligger här framför tv´n medans alla andra åsedabor och mina kompisar festar järnet just precis nu när jag skriver detta. Det är ju fan också. Men vem vet kanske är lika bra. Igår så fick man vara lite fyllechaffis in till åseda parken. Hade inga planer på att gå in först men blev så iallafall i slutänden. Och jag har dragit denna slutsatsen. Det kanske inte syns på mig, men inombords så känner jag mig faktiskt utanför, det kändes som om jag vore genomskinlig och ingen såg mig. Nästan lite vilse kanske. Så därför kände jag att jag lika gärna kunde stanna hemma ikväll. Dessutom dök det upp lite andra saker igår kväll som jag inte var beredd på, så har vart lite grubblande idag. Så nu har jag lättat lite på hjärtat och jag kan nu vända mig tillbaka i soffan och kika vidare på Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford.

Som tur så har man ju kärleken till House, vilket hjälper mig att hålla humöret uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0