Som ett slag i ansiktet.

Motivation är nåt vi alla behöver, på ett eller annat sätt så är det ju detta som hjälper oss att driva oss framåt. Vare sig det gäller styrketräning eller annan sport. Och samtidigt ha som mål att utvecklas och bli bättre i det vi gör. Min egna motivation är det oftast inget fel på, om jag säger mellan 0-10 så ligger jag la på en 7´a ungefär. Men idag då kändes det som jag fick ett slag i ansiktet, tycker min träning flyter på bra. Blir vissa ökningar i vissa styrkemoment. Dom är inte stora, men det är ett steg nämre min dröm. Vi utvecklas alla olika och man får inte glömma detta med gener som har en roll i spelet. Och ska man tävla så bör man tävla mot sig själv, och inte jämföra sig med andra personer. Detta brukar inte va några problem för mig, jag kör oftast efter eget huvud. Keeping my eyes on the prize. Men idag kunde jag helt enkelt inte låta bli, Vill inte gå in så djupt på det. Men som sagt kan säga er att detta fick mig till att känna mig som en simpel alldaglig spinkig svensson med en jävla massa tatueringar bara utan muskler, alla mina år på gymmet kändes helt plötsligt som bortkastad tid. Vissa har helt enkelt bättre gener  än andra....


http://www.swollenmembers.com/

It's not about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward


Kommentarer
Postat av: sandra j

men marcus. du e juh för hundan helt enastående. du e juh en förebild för hur många som helst. de du har gjort visar att om man bara vill så kan man. Du e ingen spinkig svensson. du e en muskulös karlsson juh:) se dig själv i spegeln en gång till för tror du missat en hel del i den spegelbilden:) hade varit överlycklig om ja så hade hälften så mycke muskler som du har:) keep on grabben. du klarar de..:)

2011-05-14 @ 16:32:58
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0