Lycka!

Allt började med Sensation 2008, därefter så var jag genast fast i House´ens underbara musikvärld! och i år var det Sensation 2011, och redan nu så har jag nåt att se fram emot nästa år. I söndags så köpte vi biljetterna till UMF i miami så nu är det spikat, i mars blir det att åka över och vi kommer stanna 3-4 veckor. Kommer verkligen bli underbart, eftersom det kan bli svårt att ta med sig kosttillskott genom flyget och tullen så har jag redan kollat upp en butik i Miami beach området, när man är ute på resor och sånt här så vet alla kostmänniskor att det brukar bli svårt att sköta maten bra så därför kan det va bra med tillskott. Och jag kan säga att det känns redan lättare att sköta dieten nu när jag väl har nåt att se fram emot.......

I mars så är jag på plats....


Kommentarer
Postat av: sandra j

kämpa på grabben!

2011-11-29 @ 22:12:23
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0