Stora förhoppningar!

Som ni kanske vet i föregående inlägg så skrev jag lite om våra bravader i Danmark. För drygt en vecka sen så snackade jag lite om detta och Sensation med lite kompisar till mig. Den svenska klubbkulturen är inte så speciellt stor i vårat land, däremot så finns det flera andra maffiga alternativ i resten utav europa. Det största i Europa som erbjuds är Tomorrowland som ligger belägen i Belgien, detta är en festival inriktad på allt inom dj genren och den håller på i 4 dagar. Numret av festivalanhängare är runt 100 000 personer ungefär om jag inte är helt fel ute. Vi pratade lite om det och visst vore det coolt att besöka detta!. Men på nåt jävla vänster mitt uppe i diskussionen så blev jag erbjuden att hänga med till Miami i mars!!!. I Miami ligger också en festival som går under namnet ultra music festival och hit kommer alla toppdj´s, detta håller på i 3 dagar och publikmassan ligger runt 150 000. Än så länge har vi bara pratat lite löst om att, men det lutar åt att det kommer bli av. Trodde aldrig jag skulle få denna chansen, eftersom jag har försökt komma iväg dit tidigare genom olika forum och reseannonser. Så jag är beredd att göra allt jag kan för att få denna resa till att gå igenom. Det betyder även att jag kommer få jobba mellan jul och nyår när restan av alla mina andra arbetskollegor är lediga!. Sen finns det ett annat stort problem också, skulle det gå så pass bra att vi kommer iväg till Miami så kan jag aldrig beträda stranden!´inte i det skick som jag är i nu iaf´, klarar ju för fan inte ens att se mig själv i speglen naken. Så det innebär att jag kommer redan imorn gå över till periodisk fasta och försöka börja tappa lite kroppsfett. Sen i mitten på December så kommer jag gå över till mitt dietupplägg som också är PF. Har ett för uppbyggnad och för fettförlust. Man vill ju inte glida in blekfet på South Beach Miami, så måste försöka bli lite rippad! Men som sagt änsålänge är det bara lösa diskussioner om att, och förhoppningarna är stora....riktigt stora!!!




Miami ULTRA


Kommentarer
Postat av: sandra j

pisk på fingrarna! Inte tycka illa om ditt utseende.. Ja vet iof inte alls hur du ser ut idag eftersom ja inte sett dig på typ evigheter MEN ja vet att du ser ut som flera flera 1000 andra killar vill.. så du ska va stolt över din kropp å de du lyckats me..:) keep on!!!

2011-11-25 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0