Time to cut!

Dieten rullar på. Hade det inte vart för Miami så hade jag aldrig valt att börja deffa. Är på tok för liten än egentligen. Nästa vecka så kommer vi beställa biljetter till Ultra music festival, jag ville att vi skulle bokat redan denna vecka. Men vi har lite vi måste reda ut först, så bara hoppas att det inte blir slutsålt. Skulle det bli så då skulle jag verkligen bryta ihop. Träningen flyter på bra trots att det är diet och jag får bra kontakt vid varje pass så det känns lovande änsålänge iaf. Men jag måste erkänna att denna tidpunkt för en diet är inte optimalt. Det sociala livet sjunker verkligen till botten och det är mycket jag missar så som julbord med jobbet, juldagen, och nyår. Visserligen så kan jag ju också haka på, men jag väljer då hellre att stanna hemma och hålla fokus på dieten.

Världens populäraste fitnessmodell Greg Plitt, blir man inte motiverad och inspirerad utav detta så bör man inte ha med kost och träning att göra.


Kommentarer
Postat av: sandra j

kan du inte lägga ut en bild på dej:) Nyfiken på hur du ser ut nu.. :)

2011-11-27 @ 22:23:00
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0