Bra men samtidigt dåligt

Japp det är precis som rubriken lyder. Det är nu 3 veckor kvar tills jag kommer påbörja min resa över till det stora landet!. Jag sitter och är orolig för jag vet att denna resa innehåller i stort sett bara alkohol och sjuka fester!, jag har faktsikt nästan tagit avstånd från alkhol helt och hållet. Det är sällan man ser mig med en öl i handen. Jag undrar hur det verkligen kommer gå när vi väl är där i Cancun/Panama/Miami, under vår vistelse på dessa på platser så kommer det även vara springbreak och det har ju alla hört talas om! Även kosten kommer bli lidande, jag är van vid att äta det jag vill, men bara att hoppas på det bästa....

3 veckor kvar tills resan innebär även att det är fortfarande 3 veckor kvar på dieten och mitt underhudsfettet är väldigt svårflörtat! kör 3-4 cardiopass i veckan och blir lite extra bålträning, så som olika varianter för plankan å lite andra övningar. Jag vill få att så bra som möjligt eftersom jag planerar att göra en ny schysst layout här på bloggen.
I dagsläget så går jag inte efter nån våg utan just nu så är speglen min bästa vän, så det var faktiskt ett tag sen jag vägde mig. Vida sista vägningen så låg vikten på 76,6 kg iaf så jag har tappat 7kg totalt. Den kommande tiden framöver så lär jag försöka röra om i min träning och chocka kroppen på nytt. Kommer använda mig utav träningsprinciper så som FST-7 och myoreps. Ska försöka göra lite redovisningar på detta när jag väl kört ett tag.


Kommentarer
Postat av: sandra

ett tips e å ta de lilla lugna med alkoholen:) man e väldigt lättpåverkad när man varit ifrån sprit väldigt länge.. du ska juh minnas dina kvällar där nere me:) ska bli kul å se den nya layouten sen:) keep on the good work

2012-02-20 @ 11:14:08
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0