Det närmar sig....

Kan inget annat än hata dessa männsikor som besitter dessa anlag och kan äta hur mycket skräp som helst utan att bli feta! Själv räcker det med att en annan luktar på en negerboll så går man upp 5 kg. Igår var jag nere i Växjö och shoppade lite, försöker uppgradera min klädgarderob inför solresan. Under dagen då jag var på Grand samarkand så träffade jag lite kompisar som också var där, dessa fulingar satt och käkade på grill & baked. Min favoritbuffe där dom alltid har bra mat med fina råvaror. Sneglade på deras tallrikar och jag kan lova det sved rätt bra! Känns ju inte så jätteskoj eftersom jag själv hade min matlåda i bilen, ingen vidare lyx att behöva sitta i bilen och äta. Frukosten bestod av 5 hela ägg, 400gr morötter och omega3 samt multivitaminer. Såg även ett annat känt ansikte en kille som tävlade i chins och dips tävlingen  på fitnessfestivalen i vintras, och tanken som har slagit mig tidigare så började jag fundera på hur jag ska göra efter Miami resan. Antingen fortsätta med periodisk fasta´ökad kcal intag´ eller gå över till mer orginellt ätande som 6-7 måltider om dagen, jag vill trots allt försöka lägga mig på 90kg och hålla mig där. Men men vi får la se hur det blir med att....

Kommentarer
Postat av: Pila

Fy faan, tänk om fler hade din karaktär..



Jag hade tagit en tallrik direkt..

Men som du säger, det räcker man att lukta eller se en kaka så sväller man:D



Men keep going..

Woop woop..!!

2012-02-06 @ 11:00:42
Postat av: sandra

Bra jobbat å stå emot.. Daniel sitter nu å äter prinsesstårta till kvällsmat..å dricker öl.. vissa kan men ja lovar att du mår bättre utan:)

2012-02-06 @ 19:49:53
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: marcus

Tack Pila! ja du skulle bara veta, var nästan så jag dreglade sjukt sugen! fördelen med en sån lång diet är att man tappar sötsuget totalt!



Hehe ja Daniel borde pröva på mitt liv!

Som tur är jag ingen större tårtfantast eller öldrickare.



Men saknaden av riktig mat är stor! längtar tills jag kommer hem från resan då ska det ätas, längtar efter en rejäl frukost!

2012-02-08 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0