Envist fett...

Desto mer fett man har på kroppen desto lättare är det att bli av med att. När jag inledde min diet så rullade fettet av i bra takt, men nu såhär mot slutet så har det blivit knepigare. Man kan ju säga att man har mer muskler än fett och det blir helt enkelt svårare att bli av med att då, utan att tappa muskelmassa. Dagsvikten ligger på ynka 76kg nu. Jag tog upp mitt problem med mannen från Breeze Fitness Seth ronland som har gjort mitt upplägg. Så nu har det blivit lite justeringar. Kör istället 3 cardiopass i veckan, det första är 15min hopprep, sen 30min steady state cardio, och det tredje är 45min cardio ´70% av min maxpuls´. All cardio läggs efter mina träningspass så jag kan vila och återhämta mig helt då dom dagar jag inte tränar.

Jag är ingen större fantast av fettförbränningspreparat, men såhär i slutänden så kan det vara på sin plats. Paulina jag vet att du ville ha någon produkt som gav bra energi och krut så jag kan rekomendera det tillskottet som jag själv köpte Stimulant X, 3 kapslar om dagen och det ger bra ös ;D

Magic pills


Vi närmar oss resan med stormsteg! därför är det viktigt att jag får bort det sista underhudsfettet, annars lär man inte bli nåt brun. Kommer även bli en tripp upp till Panama City som ligger 80 mil uppanför Miami. Vilket jävla äventyr det kommer bli. Gick igenom resan och lite aktivteter i Oskarshamn i fredags när jag var hos coffe, och det känns skönt att vi både är inne på samma spår. Kommer bli både lite gympass och äta nyttigt. Har letat som fan på nätet efter tillskottsaffärer så man kan köpa på sig lite nödproviant.


GASP - Wear it with attitude


Kommentarer
Postat av: Pila

Ah ok, antar det ska ätas dagligen, även vilodagar då?

Tack för tipset..:P

2012-02-13 @ 16:27:37
URL: http://pilaspepp.blogg.se/
Postat av: Macke

Yez även vilodagar : )

2012-02-13 @ 21:10:27
Postat av: Pila

vad innebär cardio? :)

2012-02-17 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0