Got legs....?

Ny arbetsvecka och ny träningsvecka! Jag börjar nästan alltid min träningsvecka med att köra ben. Känns skönt så man blir av med skiten, och när det kommer till benpassen så går det kanon. Önskade bara jag hade haft lite mer styrka i benböjen. Nu tar det nästan ett dygn håller sig den magiska träningsverken i 4-5dagar innan det släpper, och det är alltid ett bra tecken då man har svårt att sätta sig ner eller även lägga sig ner på sidan för att benen är så ömma. Hur ser då ett sånt här mirkaelpass ut, jo följande...

Benspark 3set. - droppar vikten 2 gånger i sista setet.
Djupa knäböj 3set. - dropset på sista setet.
Hacklift 4set.
Sissy squat 3set.
Liggande lårcurl 4set. - restpause på sista setet.
Raka marklyft 4set.

Passet avslutades med vader och mage, vilan låg mellan 60-90sek.

Tom platz ´känd benfantom´

En visningsbild på sissy squat som jag avslutar mina pass med för framsida lår, inga märkvärdiga vikter. Bara att för bränna ur det sista i låren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0