Slutkörd och orolig

Har precis avverkat mitt söndagspass på hälsans hus! Svepte i mig min shaker med ett innehåll av c-vitamin och 10 gram aminosyror, plockade upp lite småvikter och värmde upp lederna och musklerna för att få igång blodet. Väl varm och het så tog jag min träningsbänk och körde en riktig bröd och smörövning för axlarna, nämligen sittande hantelpressar. Blev 5 arbetsset och reps mellan 5-10. Efter denna behandlingen så var det dags för crossfit ! och dagens WOD såg ut såhär...

Armhävningar med klapp 10reps
Chins 10reps
hopprep 1min
hängande benlyft med vikt, max reps
cable chrunces 25reps

Kördes som vanligt allt i följd, vila 60sek efter sista övningen. Detta upprepade jag 4 gånger totalt. Efter denna WOD så körde jag lite assisterande övningar för axlarna stående lateral raises supersetade med hammarlyft för framsida axlar och slutligen lite cardio och stretching.


Börjar även bli rejält nervös! vi har fortfarande inte fått vore biljetter till ultra festivalen och vi åker redan till Mexico om 10 dagar, utan dessa biljetter så är hela resan förstörd. Mejlade till Ultras kundsupport igår så bara att hoppas på det bästa nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0