One step closer...

Tillbakalutad i soffan med gråten i halsen. Söndagar är alltid lika jävla tråkiga då man vet att en lång arbetsvecka väntar. Nästan tappat räkningen men nu kan jag bocka av ännu en vecka på dieten, känns som 25´e feb inte är så långt borta längre. Smiskade brösten idag och avslutade med 30min orginell cardio på löpbandet i rask takt. Började lägga in cardio förra veckan för att få fart på de sista fettdepåerna. Första cardio passet kör jag steady state 30min allt från motioncykel crosstrainer till löpband, och andra passet blir tabataintervaller 20 sekunder fullt ös och 10 sekunders vila det upprepas 10 gånger, så blir bara två cardiopass i veckan vilket känns rätt skönt. Dagens pass lyder

1. Lutad bänkpress´övre bröst´ 4 negativa set
2. Plan hantelpress 3 set ´ett dropset´
3. Hantelflyes 3 set
4. Cableflyes 3 set ´ett dropset´



One step closer....

Flyget är bokat! resrutten lyder. Köpenhamn-->London-->Miami-->Yucatanhalvön Cancun.
Resan avslutas med Ultra music festival i Miami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0