Upp som solen & ner som en pannkaka.....och upp igen.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mina senaste dagar. Så bra som jag mådde i början har jag inte gjort på länge och känslorna som bubblade i magen var underbart, dock så gick allt å helvete och jag är nu tillbaka på ruta ett igen...ensam. Arg ledsen chockad, jag vet inte riktigt vad jag känner nu. Men ska inte tycka synd om mig själv allt för mycket. Fredag idag och jag har vart ledig eftersom jag har jobbat kvällsvecka. Gillar verkligen dessa dagar då man verkligen får tid att ladda upp och sätta in fokusen inför träningen. Körde rygg idag, den muskelgrupp som är roligast att träna just nu. Kan nog bero på att jag får alltid bra kontakt när jag gör mina övningar. Passet lyder följande....

4set Chins, Varannan med viktskiva.
3set T-bar rodd,
3set Marklyft,
3set Latsdrag, ´V grepp`

4set StångShrugs,
4set övning för baksida axlar
Dessa 2 grupper körde jag i superset.

Avslutade med 3 övningar för mage ´cirkelträning´
Vilan på allt låg inom 60-90sek.


Helgen kan knappt börja bättre! Det råder ingen tvivel om att 2012 kommer bli ett grymt år.
Och Mars är den månad som kommer bli bäst på hela året!. Jag fick ett härligt samtal nyss från min kompis Christoffer,boende till resan i Mars är nu bokat. Så nu kan jag inget annat än att rikta blicken framåt!


Mexico Cancun Flamingo Resort. Det är vårt första stopp på resan, Här kommer vi stanna en vecka innan vi drar vidare.




Miami River Park Hotel, Vårt boende under Ultra festivalen.
Vi kommer vara borta i nästan fyra hela veckor, känns underbart!






Kommentarer
Postat av: Pila

Låt inte känslorna ta över, iaf inte de dåliga...:/



Se nu fram emot din resa o ladda inför den:)



Träna på o lev livet:)

2012-01-15 @ 15:59:01
Postat av: macke

Tack pila! det e skönt att få lite positiv respond.

Sugen på att ta ett pass snart el?

2012-01-16 @ 05:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0