:)

Söndag morgon jag vaknar upp ur min sömn och inser att jag har sovit alldels för länge!. Sveper i mig en shaker med aminosyror kreatin och ett par koffeintabletter. Laddar min gymbag och tar sikte mot Hälsans hus. Väl framme så upptäcker jag att dom har ändrat sina öppettider pågrund av att sommaren är påväg in. Det blir en lång lång mening med en massa svordomar på en hög decibelnivå!. Sätter mig i bilen och åker hem igen, väl hemma suckar jag eftersom jag tänker att jag får inte min dagliga gymdos. Jag gör en chansing och ringer min käre vän jesper, och tur var nog så. Vi körde istället ett gympass på ishallens gym. Perfekt eftersom att jag bara bor 100 meter därifrån. Har nu precis avslutat min första vecka på doggcrapp, så idag körde jag pass4 med extra chins och dips. Pangade även på med lite rejäl vadträning. Man vill ju kunna ha shorts utan att behöva känna sig som en tändsticka.

Passet.
Knäböj set1 (2stycken mikrovila `15sek`) 15-30reps. Set2 20-30reps rakt set utan mikrovila.
Raka marklyft set1 (2stycken mikrovila `sek`) 15-25reps.
Extra chins och dips.
Chins set1 maxreps med vikt (2stycken mikrovila `15sek`).
Dips set1 maxreps med vikt (2stycken mikrovila `15sek`).
Rak bicepscurl set1 (2stycken mikrovila `15sek`)
Stående vadpress 3set.
sittande vadpress 4set.

På dom större muskelgrupperna så värmer jag upp med 3-5 set och på mindre grupper 2-3 set.


Work hard play hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0