Frestelse.

Midsommar är runt hörnet och jag är mer festsugen än vanligt ! Vilket inte alls är bra. Har kompisar från alla möjliga håll som frestar mig med dricka och mingel. Vill så sjukt gärna ner till Strand på Borgholm, men eftersom att jag ska till Uddevalla helgen efter och jag vet att det kanske blir lite pimplande där så skulle jag egentligen behöva utesluta mitt midsommarfirande på Öland. Dagens träning gick hyfsat, inne på 3 veckan av DC och körde idag pass 1. Blandande övningar för överkroppen med rest pause, minimal vila och så hög intensitet som möjligt. Istället för att festa till att och ha skoj under midsommar så har tankarna i huvudet snurrat runt, vad ska jag göra istället. Gymmet står överst på priolistan och därefter hjälpa farsan med kåken....Bara böna och be att jag lyckas hålla mig borta från ö fan.


Får nöja mig med lite återblicksfilm från Miami. Saknar att som fan !!! Ett av dom stora stjärnskotten Afrojack som verkligen sprängde Miami. Såg denna man tre gånger under vår vistelse i denna underbara stad. Först på klubben Mansion, sen när vi var på poolparty  och slutligen hans set på ultra festivalen. Riktigt brutalt, men ingen slår Tiesto. Har såna sjuka minnen, Jag stod allra allra längst fram på Ultra när jag såg Afrojack, sjukt tryck från ljudsystemet och ett jävla skrik från 80.000 fans i ryggen.


Kommentarer
Postat av: sandra

förstår dej precis men som du skrev själv så håll ut så tar du de nästa helg:) kan juh heller inte dricka pga fitnessfighten... kan å kan.. ja vill inte sumpa den sista veckan ja e inne på så vill se bra resultat så kan ja njuta av lite vin sista dagen då ja går på semester.. hejja hejja!

2012-06-21 @ 21:21:12
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0